Kundeservice

Ordrebehandling & Levering

Alle ordre sendes med PostNord

Vi afsender alle ordre med PostNord. Du kan vælge imellem direkte levering, levering via Postboks/pakkeshop eller levering til erhverv.

Ordrebehandling & Leveringstid

Ekspeditionstid – Vi pakker og sender ordre hver tirsdag og fredag. 

Ordre modtaget imellem dagene, afsendes ved førstkomne tirsdag eller fredag. Leveringstid afhænger af valgt afsendelses metode. Men er normalt fremme den efterfølgende dag, dvs. 1 dags leveringstid med posten, dvs. onsdag eller lørdag. 

Bemærk! Ved direkte levering eller erhvervslevering – da leveres disse kun på hverdage. 

Leveringspris & Gratis Fragt (Danmark)
  • Leveringspris til pakkeshop koster 59 kr.
  • Direkte levering eller Erhvervslevering koster 69 kr.
  • Gratis Fragt v/ ordre over 499 kr. (Gælder kun Danmark – ikke Færøerne & Grønland)
Levering til Færøerne, Grønland & Sverige
  • Leveringstid Færøerne: 4-9 hverdage + ekspeditionstid. Leveringspris 205 kr.
  • Leveringstid Grønland: 17-27 hverdage + ekspeditionstid. Leveringspris 215 kr.
  • Leveringstid Sverige: 1-5 hverdage + ekspeditionstid. Leveringspris 105 kr.

 

Leveringstid er med forbehold, leveringstid kan være længere grundet helligdage, samt PostNord forsinkelser.

Returnering & Fortrydelsesret

Reklamationsret

Reklamationsret – Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation, denne type fejl skal oplyses straks når produktet er modtaget eller senest 14 dage efter købet. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet, eller ved almindeligt forventeligt slid.

Hvis en vare viser sig at være mangelfuld, giver købeloven dig mulighed for at vælge mellem flere løsninger.
Dine valgmuligheder er:

– Du kan få manglen afhjulpet, fx få varen repareret

  • Du kan få varen byttet til en ny vare
  • Du kan få et afslag i prisen
  • Du kan få pengene tilbage
  • Hæve købet

– Hvis du vælger at få pengene tilbage eller et afslag i prisen, kan vi (sælgeren) dog afvise dit krav, hvis sælgeren i stedet tilbyder dig at vælge mellem, at få manglen afhjulpet, fx ved en reparation eller at få varen ombyttet. Du kan dog ikke forlange at hæve købet og få pengene tilbage, hvis der er tale om en uvæsentlig mangel.
Skader opstået i forbindelse med levering (her menes skader på modtagers ejendom) er en sag mellem fragt firma og modtager, der betales derfor ikke erstatninger af Trapit.dk

Fortrydelsesret

Fortrydelsesret – Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet. Meddelelsen skal gives pr. mail eller via vores kontaktformular. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du har købt en vare, der er fremstillet specielt til dig.

Kunden skal selv dække returnerings omkostninger ved udnyttelse af fortrydelsesret. Varens købspris vil kunden få betalt tilbage efter Trapit’s lager har modtaget varen.

Varens stand, når du sender den retur – Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Varen skal være i ubrugt og uåbnet original emballage ved udnyttelse af fortrydelsesretten.

Returnering

Vi anbefaler at du bruger vores returportal her: Trapit Returportal

Du vil kunne købe billig returfragt til 40 kr. via vores returportal med enten GLS eller PostNord. Når vi modtager pakken vil du få betalt hele din ordre tilbage til det kort, der blev benyttet ved købet.

Du kan også sende varen på anden vis til:

Trapit c/o Seo Service, Moltkesvej 18, 9330 Dronninglund.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
– Dit navn og adresse
– Ordrenummer & varenummer det vedrører (evt. kopi af faktura)
– Eventuelt dit konto nr. (så vi hurtigere kan sende dig penge retur – ellers bliver beløbet sat ind på det kort som blev brugt ved købet).

FAQ

Herunder finder du svar på det mest ofte stillede spørgsmål.

Sølvfisk bliver ca. 1-1,5 cm. lange, mens skægkræ kan blive op til ca. 2-3 cm. lange. Skægkræ kan endvidere gå på lodrette flade mm. Men er du i tvivl, om det er skægkræ eller sølvfisk – Så læs her vores artikel om sølvfisk, og skægkræ.

Skægkræ kommer fra Norge. Det menes at det første angreb i Norge skyldes en mand der er flyttet til landet fra Indonesien. 

I Norge har skægkræene har fart på, siden de første gang blev registreret i 2013. I 2016 blev der registreret 511 tilfælde af professionel bekæmpelse af skægkræ, og i 2018 var antallet 3.433. I Norge er flere bolighandler endt i retssager på grund af skægkræ. Læs mere om skægkræ her.

Skægkræ og Sølvfisk er ikke farlige og gør minimal materiel skade på bygninger. De betragtes ikke desto mindre som et skadedyr, fordi de ofte opleves som irriterende og ubehagelige – især i store mængder. Skægkræ, kan dog modsat sølvfisk forvolde mere materiel skade, da de spiser bøger, tapet, tørre madvarer – såsom havregryn, mel mm. 

Du kan sagtens bestille via EAN-nummer. Kontakt os på info(@)trapit.dk, og skriv din info og hvad du skal bruge, så laver vi en faktura til dig via EAN.

Det kommer an på hvornår du har bestilt. Vi sender fra vores lager hver tirsdag og fredag. Ordre fra fredag kl.11 t.o.m. tirsdag kl.12, sendes tirsdag. Og vil oftest være fremme allerede onsdag. Ordre fra tirsdag efter kl.12 t.o.m. fredag indtil kl.11, sendes fredag – og kan være fremme om lørdagen. Bemærk dog at ordre med direkte levering eller erhvervs levering kun leveres på hverdage.

Leveringstid er med forbehold, leveringstid kan være længere grundet helligdage, samt PostNord forsinkelser.

Nej. Fælderne er giftfrie og er ikke farlige for børn eller større dyr f.eks. hunde og katte mm.

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge denne side accepterer du vores brug af cookies.  Læs mere